zondag 11 november 2007

Annick op discoverytour

vrienden, kenissen, familie en sympatisanten,

Hier nog eens een berichtje van jullie Annick. Eerst en vooral zal ik jullie op de hoogte stellen van mijn huidige gemoedstoestand hier. Ik zit namelijk in de fase: vrij tot zeer goed.
Het weer is nog steeds gemiddeld 10 graden meer dan belgie zonder de regen. De omgeving is nog steeds mooi en de mensen worden toffer en toffer naarmate men deze leert kennen ( wat blijkbaar heel normaal is )

Na een heel deel bezoek te hebben gehad de laatste 3 weken (wat de weinige blogberichten verklaart) ben ik weer heel alleen (relatief) in deze mooie stad. De laatste weken heb ik samen met mijn bezoek de toerist kunnen uithangen (wat een geweldig excuus was om dit te doen)
Met Mieke heb ik Porto bezocht, waar een kleine uitzetting in de vorige blog over was. Met Jonas, die hier een week is geweest, heb ik Lissabon opnieuw ontdekt en Sintra. Wat echt een super toeristisch maar echt super mooi stadje is. En na deze intensieve toeristenweek had ik de nodige informatie om ons mama en Steven in een snel tempo van 2 dagen rond te leiden in het mooie Lissabon.

Mijn bezoek is dan wel afgelopen (niet getreurd binnen 5 weken en half zal ik terug te vinden zijn in het belgieland voor een weekje vakantie daar), maar ik heb de zin voor avontuur en toerisme te pakken. In deze stad der ontdekkingsreis is mijn eigen ontdekking nog niet afgelopen. Wat nog op de planning staat voor de komende weken/ maanden is een bezoek naar Algarve (wss dit weekend) een bezoekje naar Evora, een trip naar Barcelona (wat niet duur blijkt te zijn van hieruit) en mss nog langs Madrid, en nog misschien andere onverwachte tripjes.
Jaja u ziet het Annick is on her way to discover the world (of toch teminste een klein stukje ervan) Ik heb de smaak te pakken zne.

Zin van de week : met het fototoestel in de hand komt Annick door gans het land.

Até Logo, Até proxima (tot ziens, tot de volgende)
XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hej meid,

ik ben blij te horen dat het daar allemaal goed gaat! Lissabon ziet er echt geweldig uit (helaas laat m'n budget het niet toe u nog een portie bezoek te bezorgen) Ga maar zoveel mogelijk ontdekken en geniet er daar nog van.
En stuurt ge nu een paar zonnestralen door? Alsjebliiiieeef?

Graag tot gauw!