zaterdag 27 oktober 2007

kan de pau(w)s vliegen??

Jaja u leest het goed. DIt was de vraag van de week. Meerbepaald door Mieke ;)
En zowaar dit leest u ook goed. Mieke was hier .
Het was bangelijk. Ook voor mij een paar dage echte vakantie. Want natuurlijk veel lessen heb ik deze week niet meegedaan.
We zijn 2 dagen op bezoek gegaan bij Wouter in Porto. Jaja schone stad (zie fotos voor meer info)
Met al de portohuisjes en de Douro (de plaatselijke rivier door Porto) Maar het is niet zo heel groot. Na 2 dagen hadden we de stad dan ook gezien en was het tijd om even een stukje van Lisabon te laten zien aan Mieke. Verder dan de Expo in Oriente, en Belem zijn we overdag niet geraakt. Het nachtleven was te vinden in Bairro Alto (zoals altijd) en Santa Catarina waar we met jawel ECHTE STELLA genoten hebben van het uitzicht en de lichtjes op de brug.
Al bij al: een geslaagde trip Mieke.

Het afscheid was iets minder fijn maar daar wil ik niet meer over uitwijken (mieke ik mis u al )
Beijo!X

2 opmerkingen:

Miekjeuh zei

ik vond het ook een super vakantie-tripje!!
En ja, pau(w)s kunnen vliegen! :D:D
mis je ook al meid
zoen x

Domi zei

webcam gesprekjes met allemaal zijn echt tof :) we miss youuuuuuuuuuuuu