donderdag 10 januari 2008

de laaste 1,5 week

Gelukkig Nieuwjaar Happy Newyear Feliz Ano Novo!!!!!
Ik hoop dat jullie jullie nieuwe jaar allemaal goed hebben ingezet. Mijn nieuwjaar was (ondanks de al enkele ziekte dagen voor de 31ste) toch nog fantastisch.
Na een etentje bij Annelies op kot was het plan om tegen 23u naar Praça de Comerce te gaan. Natuurlijk is dit Portugal en wisten we al lang dat we er niet zouden geraken om 23u. Gelukkig hadden we nog net een metro en kwamen wa juist met een beetje geloop in de metro om 00.00u aan. Maar zoals ik al zei is het Portugal :) en begon het vuurwerk 3 minuten later. Maar het was de moeite ! (bijna tzelfde als Antwerpen ;);) ) Fotos komen nog wel op mijn fotosite als ik wat tijd heb.

Veel tijd om te feesten en uit te rusten was er niet want de examens kwamen wel heel erg dichtbij. Toen ik donderdag avond een mail kreeg dat mijn examen dat normaal verzet was naar de 14de januari nu verzet was naar de 8ste januari sloeg ik een beetje in examen paniek. Want dit nieuwsje bracht met zich mee dat ik niet alleen maandag een examen had maar ook 2!! op dinsdag. Na een paar dagen dubbele dagen te studeren (van smorges vroeg tot snachts) heb ik me er toch doorgeslagen en momenteel ben ik nog steeds levend en wel :) Wat de punten betreft daar moet ik me binnen een paar weken pas druk om maken.

Momenteel zijn het hier de laatste weken (1,5 week eigenlijk) en de afscheidsperiode is zo wat ingeschakelt. Ik ga hier een paar mensen ontzettend missen! Momenteel willen we nog van elke dag hier genieten door samen te gaan bowlen, koken, film zien, naar jazznights gaan en naar Brazilaanse salsa bars (echt suuper fijn). Ik hou mij hier nog wel me gemak een weekje en half bezig. Volgende week wss nog naar Evora. En ondertussen heb ik nog een paar dagen om mijn 2 groepswerken en mijn deadline voor mijn bachelor paper te halen.

Maar geen nood lieven vrienen en familie binnen 10 dagen ben ik terug in het België land.
Langs deze weg wil ik ook iedereen nog super veel succes wensen met de examens.
Natuurlijk vergeet ik de mensen met hun stage niet ;) (Mieke :p ) en voor al de werkende mensen ook nog veel succes met het vroeg opstaan. Daarnaast wil ik ook even veel succes wensen aan Carmen en Timo die 6 maanden van Nieuw Zeeland hun nieuwe thuis zullen maken. Al hun avonturen zijn te lezen op hun blog waarvan je de link hiernaast vind.
Veel succes allemaal!!
xxx
Beijinhos van Jullie Annickje

3 opmerkingen:

Domi zei

anniicck! eindelijk nog eens gepost :) Nu weet ik wa je deze dagen nog allemaal doet hihi! Geniet nog suuuuper hard van die laatste weken daar, kan het mij voorstellen da het afscheidnemen daar ni leuk is! Maar ik heb toch wel mijn eerste weddenschap al gewonnen tegen u, de tweede zal ik in leuven ook wel winnen :) jammer dat ik u geen tegenprestatie heb laten doen :) Nog hard duimen voor ons, goed feesten ginder en dan gauw terug naar leuven - Antwerpen komen!! xxxxxxx

annicklisboa zei

Maak Leuven-Antwerpen maar al klaar want binnen een weekje mogen deze 2 bruisende steden Annick verwelkomen :)
De eerste heb je alvast gewonnen en ik vrees dat u reactie ervoor zorgt dat ik de tweede ook verlies. Maar eigenlijk vind ik da ni zo erg :) en chanceke da ik er nix tegen moest doen.
Tis koud buiten om naakt rond te lopen e domi ;);)
xxx
tot snel

Domi zei

Ge had van mij wel warm ondergoed mogen aandoen zne :) Snog extra sexy ;)